Modtag forudbetaling med Clickmate CRM

Bruger du forudbetaling eller aconto betaling på større projekter? Det kan rigtig mange svare ja til.

Nu er spørgsmålet så hvordan, jeg nemt kan håndtere aconto betalinger i praksis. Hvornår skal jeg fakturere? Der er måske flere rater osv.

Opret betalingsrater

I Clickmate CRM kan du på en ordrebekræftelse angive hvordan betaling skal foregår. Du angiver for hver rate, hvornår og hvormeget der skal betales. Har du koblet Clickmate CRM sammen med f.eks e-conomic fakturering forgå automatisk fra Clickmate CRM.

Automatisk acontofakturering

Der oprettes en aconto-faktura til kunden, ud fra de oplysninger som er indtastet i ordrebekræftelsen. Er der oprettet flere betalingsrate vil du kunne lave flere acontoafregninger efterhånden som projektet bliver gennemført.

Som afslutning på hele forløbet, når projektet skal endeligt faktureres, kan du genere en slutafregning. På slutafregning vi alle tidligere aconto afregning blive modregnet og alle ordrelinier fra ordrebekræftelsen oprettes. Clickmate CRM automatisk styr på om der er afregnet aconto til kunden, så korrekt slutfakturering kan laves nemt og enkelt.

Husk du kan altid oprette en onlinedemo af Clickmate CRM, så kan de selv tekst acontoafregning